”Tavoitteena yhteiskuntakelpoinen koirakansalainen”, on koirakoulun motto. Opetus ja neuvonta keskittyvät perusasioihin, jotka helpottavat koiran kanssa elämistä ja parantavat koiran ja ohjaajan välistä suhdetta. Koirakoulu tarjoaa loistavan mahdollisuuden koiran sosiaalistamiseen ja arkitottelevaisuuden harjoitteluun häiriön alla.

Erillistä harjoittelumaksua ei koirakoulusta peritä, seuran jäsenyys ja maksettu jäsenmaksu riittävät. Uudet harjoittelijat voivat käydä muutaman kerran tutustumassa koirakouluun ennen liittymispäätöstä.

Ilmoittaudu sähköpostilla kks.koirakoulu @ gmail.com, kun olet ensimmäistä kertaa kouluun tulossa. Ilmoita tällöin oma nimesi, sekä koiran nimi, rotu, ikä ja saat tietää ryhmäsi. Tämän jälkeen tule vain paikalle!

Kisatoko on eri asia, siinä monet asiat on opetettava koirakoulua tarkemmin. Siihen seurassamme on Toko-ryhmät erikseen.