Osallistuessasi vain koirakouluun tai vain näyttelytreeneihin, ei tule talkoovelvoitetta eikä kausimaksuja. Lisätietoa Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Kausimaksut Talkoovelvoite/kalenterivuosi
  Vuodessa 12kk maksut, saat treenata 12kk.

Ryhmäpaikka 1. Ryhmäpaikka => 32 € /kk 1. Ryhmäpaikka 18h
  2. jne ryhmäpaikka = > +16€ /kk 2. Ryhmäpaikka 26h
  3. jne ryhmäpaikka => +10€ /kk 3. Ryhmäpaikka 30h

Juniorit/Nuoret alle 18 v.  => 15€/kk  alle 15v ei talkoovelvoitetta
  Maksu ja talkoot joka viikko tai joka toinen viikko harjoittelevilta yli 15 - alle 18v => 1/2 talkootunnit:
  Alle 18 v harjoittelijalla pitää olla täysi-ikäinen valvoja paikalla koko harjoituksen ajan. 1. Ryhmäpaikka 9h
    2. jne Ryhmäpaikka + 4h

Omatoimitreenaajat                            (ilman ryhmäpaikkaa harjoitteleva) Omatoimitreenaajat (ilman ryhmäpaikkaa harjoittelevat) 16 € / kk (lisäkoirista ei maksua, hinta on ohjaajakohtainen) 18h

Ilman ryhmäp. ja ilman talkoovelv. 75€ /kk  -
 Ryhmäpaikka ilman talkoovelv.  60€ /kk + normaali treenimaksu/kk  -
Joka toinen viikko ryhmissä treenaavat 1. jne ryhmäpaikka => 20€ /kk  1. Ryhmäpaikka 18h
    2. Ryhmäpaikka 26h
    3. jne ryhmäpaikka 30h

Kausimaksujen eräpäivät 15.1 (Tammi-maaliskuu)
15.4 (Huhti-kesäkuu)
15.7 (Heinä-syyskuu)
15.10 (Lokakuu-joulukuu)
    Maksut maksettava täysimääräisinä määräpäivään mennessä.
Halutessaan voi maksaa 12kk kerralla
Mahdollisuus maksaa kerran kuussa mutta asiasta sovittava etukäteen hallituksen kanssa.
Maksuvapautukset Maksuvapautukset käsitellään hallituksen kokouksissa ja kukin tapaus käsitellään tapauskohtaisesti lääkärintodistusta vastaan.

Hyväksyttävät poikkeukset Hyväksyttäviä poikkeuksia lääkärin/eläinlääkärin todistuksella tai muutoin erit. hyvällä perusteella olevat esitykset

Talkootunnit kertyvät Kennelliitolta, Suomen Palveluskoiraliitolta ja Agilityliitolta anottavista kokeista ja tapahtumista ja niihin liittyvistä ennakko-/jälkitehtävissä.
Talkootunneista päättää jaosvastaavat. Jos epäselvää talkootunneista ja talkootehtävään kuluvasta ajasta, yhteys lajivastaavaan.
Kokeisiin ostetut tarvikkeet korvataan kuittia vastaan kassasta. Ostoksia ei voi vaihtaa talkootunneiksi.
Talkootuntien tarkistus tehdään seuraavan vuoden alussa. Jos tunteja on tekemättä, vapaavuorolla tai ryhmäpaikalla harjoittelevalla,  harjoittelu loppuu kunnes tunnit on tehty.
Käykö toisella paikkakunnalla treenaileva siskosi/ystäväsi kylässä?
Vierailija voi käydä treenaamassa yhdessä KKS treenipaikan omaavan kanssa. Hinta 5€/kerta jäsen ja 8€/kerta ei jäsen. Korkeintaan 12 krt/vuosi.
Kummankin nimi merkitään toimiston vihkoon. Treenipaikan omaava jäsen tilaa ajan Vellosta. Maksu maksetaan hallin possuun tai käytetään MobilePay:ta.
Agilityssä tarvitsee olla voimassa oleva Sagin lisenssi.
Lisätietoa lajivastaavilta tai jäsensihteeriltä.

Vieraileva seuran jäsen voi ostaa omatoimitreenin hallille 32€/kk. Etuutta voi käyttää maksimissaan 3 kk ajan. Vuoden sisällä voi olla 3 yhden kuukauden jaksoa.
Talkoovelvoite 2h / kk. Agilityssä tarvitsee olla voimassa oleva Sagin lisenssi. Lisätietoa lajivastaavilta tai jäsensihteeriltä.

Talkootuntien laskentaperuste
   18/12 x kk  8/12 x kk 4/12 x kk
Aloittaa ryhmässä 18h 8h 4h
Tammikuu 18 8 4
Helmikuu 17 7 4
Maaliskuu 16 7 3
Huhtikuu 14 6 3
Toukokuu 12 5 3
Kesäkuu 10 5 2
Heinäkuu 8 4 2
Elokuu 7 3 2
Syyskuu 5 3 1
Lokakuu 4 2 1
Marraskuu 3 2 1
Joulukuu 2 1 1

Kesken kuukauden aloittaneiden tunnit lasketaan ko. kuukauden alusta

Jäsenet, jotka kouluttavat kursseja (esim. alkeiskurssi), saavat talkootunnin jokaisesta kouluttamastaan kerrasta.

Huomioitavaa:

Kausimaksuja ja talkoovelvoitteita sovelletaan kaikissa lajeissa (agility, toko, rally-toko, hoopers), poislukien näyttelytreenit ja koirakoulu.

Kausi on 12kk huolimatta onko ohjaaja paikalla.
Ei makseta kouluttajasta, vaan ryhmäpaikasta jossa katto pään päällä!
Juoksuiset nartut saavat osallistua treeneihin juoksuhousut jalassa. Pöksyt on puettava hyvissä ajoin ennen treenejä ja paikalla ollaan vain pakollinen oma treeniosuus

Kuluvan vuoden maksut maksetaan ko vuoden puolella. Esim. tammikuun 2021 maksut maksetaan vasta tammikuussa 2021 kirjanpidollisista syistä.

Kotkan Koiraystäväin seuralla käy seuraavat liikuntasetelit; smartum, tyky-setelit, sporttipassi, eazybrake.
Liikuntaseteleillä voi maksaa osallistumisen virallisiin ja epävirallisiin kilpailuihin tai kokeisiin. Lisäksi niillä voi maksaa kausimaksut.
 Jäsenmaksuja ei voi maksaa seteleillä.

Maksa kausimaksut ja jäsenmaksut EHDOTTOMASTI laskussa olevalle tilille ja käytä laskulla olevaa viitenumeroa.
Jos maksat liikuntaseteleillä, ilmoita siitä sähköpostiin:  kks.jasensihteeri @ gmail.com

HUOM!!
Kaikki harjoitusmaksuihin ja laskuihin liittyvät kysymykset sähköpostiin:  kks.jasensihteeri @ gmail.com