Hoi seuralaiset!

Nyt on mahdollisuus saada tilattua treenipaita seuran logolla ja ohjaajan + koiran nimellä varustettuna. Tilaus tehdään Sportpisteen kautta ja painatus MineWearilla. Oheisessa linkissä tiedot paidasta sillä erolla, että painatuspaikka on vaihtunut ja hinta on jopa aiempaa hieman edullisempi.

Vaihtoehdot siis:
- paita hihapainatuksella (pelkkä seuran logo) n. 20 eur
- paita hiha- + nimipainatuksella (seuran logo hihassa + nimet helmassa) n. 23 eur.
Paita on tummansininen ja siitä on saatavilla sekä naisten että miesten malli.

Sitovat tilaukset 14.8. mennessä, jotta painatus ehditään hoitamaan ennen agilityn SM-kisoja elokuun lopussa. Ilmoita minulle sähköpostitse viimeistään 14.8. paidan koko ja malli (naisten/miesten malli) sekä valitsemasi painatus (pelkkä logo hihaan tai lisäksi ohjaajan + koiran/koirien nimi/nimet). Voit myös käydä Sportpisteessä sovittamassa paitoja ja ilmoittamassa sinne paidan tiedot viimeistään 13.8.

Terv. Emmi - kks.agivastaava [at] gmail.com